onsdag 29 februari 2012

Nystart

Jag har en vän som är stark förespråkare av NYSTARTER - släng det bagaget som inte fyller sin funktion och starta på nytt! En nystart kan appliceras på de allt; läxläsningsrutiner, träningsengagemang, omtag på det där projektet somhalkat in på fel spår ... you name it! I mitt fall gäller NYSTARTEN den här gången att göra verklighet av alla de blogginlägg jag har i huvudet.
Bra tillfällen till en nystart? Ja det finns nog inga dåliga tillfällen men terminsstart, första dagen efter semestern,nyår, måndag morgon eller varför inte inspireras av SKOTTDAGEN till nya tag.
Min nystart den här gången är alltså att väcka den här bloggen till liv igen - vad använder du skottdagen till?

1 kommentar:

Niklas sa...

Jag planerade ett kundbesök, för att ta ett litet nytag i vårt samarbete. Nu är kundbesöket klart, och jo, det känns som att om vi fortsätter på rätt sätt kan det bli riktigt bra.

Kul att du kickar igång igen!